Serviceplanlægger til Krüger Aquacare

Du træder ind på kontoret. Her summer af liv. Du bliver budt velkommen af en flok kollegaer, som allerede er godt i gang med arbejdsdagen og alle trives med at få noget fra hånden. For vi kan lide det, vi laver – og vi synes selv, at vi har en fantastisk arbejdsplads. Hvis du bliver motiveret af at planlægge og få tingene til at gå op i en højere enhed, er dette jobbet for dig.

Velkommen til Krüger Aquacare
Vi er én af Danmarks førende aktører inden for behandling af procesvand, korrosionsbeskyttelse og overfladerens – kort sagt udvikler og leverer vi løsninger, der forsyner vores kunder i industrien med vand af den bedste kvalitet. Krüger Aquacare er en division i Krüger A/S, og vi er i alt 80 kollegaer over hele landet. Du bliver en del af Back Office kontoret i Glostrup, hvor du indgår i et team med 7 kollegaer.

Få ansvaret for planlægning af dit team
Som serviceplanlægger får du ansvaret for at koordinere opgaver for en gruppe på 6-7 montører. Via vores elektroniske planlægningsliste sørger du for at planlægge tiden, så vores montører altid har opgaver og ved, hvor de skal hen. Samtidig holder du styr på detaljerne, altid med kundernes ønsker og aftaler i baghovedet, og du:

  • Planlægger servicebesøg
  • Administrerer den daglige drift for ”dit” hold montører
  • Taler med og yder support til vores kunder
  • Styrer ordrebehandling og fakturering

Indgå i et godt arbejdsfælleskab
Du får masser af ping-pong med kunder og kollegaer over telefon, e-mail og selvfølgelig på kontoret. På mange måder kan man sige, at du bliver en nøgleperson i huset. For du taler både med montørerne plus vores sælgere, teknikere og servicechefer. Og du vil hurtigt opdage, at vi lægger vægt på at have en god atmosfære med respekt for hinanden samt et godt arbejdsmiljø – noget, som vi naturligvis forventer, at du vil bidrage til og være med til at styrke.

Erfaring med planlægning og koordinering
Vi forestiller os, at du:

  • har en baggrund som kontorassistent, speditør eller en anden koordinerende rolle
  • har skarpe planlægningsevner og et godt blik for detaljen
  • trives med at have en stor kontaktflade til kunder og kollegaer med mange telefonopkald
  • trives med at holde overblik over længerevarende processer, hvor der kan ske mange forskellige (og til tider uforudsigelige) ting undervejs
  • har god IT-forståelse og er hurtigt til at sætte dig ind i nye systemer
  • har erfaring med at bruge Excel og ERP-systemer som fx. J.D. Edwards eller SAP
Del